همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

عید تان مبارک

بالاخره گوسفند قربانی شد. عید قربان برای بچه ها در حکم یه اردوی علمی و دیدنی خیلی جالب بود. جگر گوسفند رو به دست میگرفتند. یا مثلا شش گوسفند رو از نزدیک میدیدن و بعضی ها اونو باد میکردن. مامان ها هم که گوشت رو قسمت میکردن گاهی توضیحاتی درباره اجزای بدن گوسفند میدادن. مثلا سیراب شیردون رو که بهشون نشان میدادیم میگفتم : ببینید غذا که میخورید ، این غذا میره یه جایی مثل اینجا. یا نفس که میکشید میره یه جایی مثل اینجا یا کلیه ها و و و و . 


بعد هم گوشت ها رو قسمت کردیم و اونا رو بچه ها یکی یکی بردن در خونه همسایه ها. یه مقدار هم برا خودمون و بعضی از فامیل نگه داشتیم. شاید یکی از چیز های مهمی که باعث شد مرد خونه گوسفند رو بیاره خونه و اصلا تصمیم به قربانی گرفت همین بود که بچه ها از نزدیک ببینن. من و همسر اول هم تشویق کردیم و از خوبی های کارش گفتیم. برای من و همسر اول هم یه تنوع و یه برنامه ی با نشاط بود. عید شما هم مبارک. امیدوارم همیشه شوهرتون "قربان" و صدقه تان بره. 



نظرات 21 + ارسال نظر
f دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 19:10

قربونتون قبول حق !
التماس دعا

شیمـــــــــــــــآ دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:04

عیدتون مبارک آرمیتا خانوم
والا ماکه شوهر نداریم پس کی قربون صدقه ما بره ؟؟؟

گلشن سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 11:32

دوستان بعد ازخوندن این وبلاگ ودیگر وبلاگهای زن دوم ها و کامنت خانم (یک زن)عزیز بنده نتیجه ای که گرفتم اینه که باید از تحصیل کرده ها ترسید!همین همه چیز تموم ها!همینایی که از بقیه شرایط بهتری دارن باید ازشون ....؟ترسید!
فهمیدیم تحصیلات و تمایل به شوهر شریکی رابطه مستقیم دارن واز اونجا نتیجه میگیریم آدما هرچی تحصیلکرده تر،با دین وایمون تر و خداترس تر! یاد بگیرید!
من انگیزه واسه ادامه تحصیل داشتم اما چون از شریک شوهر دیگری شدن....؟ میترسم ! شاید قید ادامه تحصیل و دین و ایمون
بیشتر رو...؟ زدم! ممنون که روووشنمون میکنین
با تشکر از وبلاگ خووووبتون

لیلا جمعه 18 مهر 1393 ساعت 18:39

چه جالبه که همه باهم خوبین

درراه مانده سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 14:03 http://www.simayenoor.persianblog.ir

سلام اعیاد برشما مبارک...از خوندن داستان زندگیتون لذت میبرم و خوشحالم ک با هم خوبید آفرین بهتون افتخار میکنم شما سرمایه بزرگی دارید ک من و خیلی ها نداریم و اون گذشت و مهربونی و ایثاره که موجب شده اینگونه انسان آرومی و صبوری باشید و زندگیتون رو خوب بچرخونید...

گلشن به در راه مانده پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 23:31

مثلا آرمیتا خانوم چی رو بخشیدن الان?کدوم گذشت وایثار منظورته?
دوستان من متوجه نمیشم یا شماها هم متوجه نمیشید?!!!

تعالی جو یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 04:42

سلام
خیلی از آشنایی با شما خوشبختم

براتون بهترین ها رو از خدا میخوام

برای من و همسرم هم دعا کنید

من دنبال خواستگاری از یه خانم خوب برای عشقم هستم

راستی اگر خانم اول هم سایت داره به ما معرفی کنید

شیدا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 12:58

شوهرم قربون صدقم میره فقط قربون صدقه خودم
ایکاش توهم یه شوهر داشتی که فقط قربون تو میرفت نه یه زن دیگه
دلم برای همسر اول میسوزه که شوهر وفاداری نداشت و یه فاسد واسه شوهرش دلبری کرد
خدا میدونه الانم کی داره واسه شوهرت دلبری میکنه
واسه تو نکرد واسه شوهر دخترت میکنه
یه روزی میرسه که باید اشکهای دخترتو پاک کنی و پا به پاش زار بزنی

گلشن چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 10:46

آرمیتا خانوم کجایین?خیلی دیر به دیر میاین شما چقدر مشغله دارین اگه یه دونه بودین چقدر سرتون شلوغ بود! خوب شد که نصف نصفه و پرستاری دلسوز و اینا برای بچه هاتون هست! خوب یکم از مشغله هاتون بیاین برامون بگین تا بفهمیم یکی مثل شما چه طور آدمی هست?شاید اگه بیشتر آشنا باشیم با شخصیتتون بیشتر آشنا بشیم با این نوع زندگی و راحت تر باورمون بشه شاید اگه یه کم بیشتر بگین بیشتر قبح این موضوع واسمون بریزه یه خورده اسلامی تر بشیم ها?از مشغله هاتون به عنوان یک زن جوان بگین از مسائل بیرون از خونه از فعالیت هاتون! زن جوانی مثل شما وبا شیوه زندگی شما چه طور فکر میکنه به چی فکر میکنه?فقط خونه بچه ها و مردخونه براش مهمه یا اهداف شخصی تری هم داره ?به موفقیت بیرون خونه فکر میکنه?راستش شما خیلی محافظه کاری اطلاعاتی که از خودتون میدین خیلی کمتر از موردهای مشابه هست این درحالی که اطرافیانتون میدونن شما زن دومی وچیزی واسه پنهان کردن در این مورد نباید داشته باشین نه?به هر حال دوست داشتم بیشتر با شما و شیوه زندگیتون آشنا میشدیم در همه ابعاد نه فقط خاطرات بچه ها وقوانین خونه.راستش یه سوالی هم واسه من پیش اومده در مورد زنای دوم و اونم اینکه تمامشون درحال حاضر خیلی اسلامی به نظر میرسن اما شیوه آشناییشون اسلامی نبوده خودشون به طور مستقیم با آقا در ارتباط بودن با یک نامحرم در ارتباط بودن ومعاشرت داشتن تا کار به ازدواج دوم مرد متاهل کشیده !من یه دختری هستم با نامحرم تا ضروری نباشه صحبت هم نمیکنم اصلا خودم رو نشون نمیدم چه برسه با یه مردی آشنا بشم وبه هم علاقمند بشیم وبعد طرف زن وبچه داشته باشه ینی عملا غیر ممکنه حتی اگه بخوام با مرد متاهلی ازدواج کنم به این شکل شما!!!!بازم ممنون میشم اگه بیشتر از خودتون بگین

مرمر جمعه 2 آبان 1393 ساعت 00:34 http://nwlifstyl.blogfa.com/

عید شمام مبارک. عید بدون قربانی و تنهایی رو سپری کردم. مثل عید غدیر...
چون نمی تونم بی رحم باشم...
عیدهاتون پر قربان و صدقه...

متعجب جمعه 2 آبان 1393 ساعت 11:02

وبلاگتون رو همین امروز پیدا کردم و تمام ارشیو رو خوندم.
یک سوال. اگه همسرتون به شخص دیگه ای هم علاقمند بشه و بخواد سه و یا حتی 4 ازدواج دایم که اسلام بهش اجازه داده داشته باشه شما هیچ مشکلی ندارین؟
میدونین که با حکم اسلام شیعیان میتونه همسرتون کلی زن صیغه ای هم داشته باشه. اگه با همون روشی که همسر اول رو راضی کرد بخواد مجددا همع شما چهار زن دایم رو راضی کنه که نیاز به همسر صیغه ای داره شما باز مشکلی ندارین؟

زهرا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 15:56

سلام
ببخشید برام سوال شده
شما اصلا حسادت ندارید به هم؟

خانم خونه دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 13:23 http://httpsetarehpenhan.blogfa.com

به نظرم نه شما هر کسی دیگه ای که بود ناراحت نمیشد از همسر دوم شدن مخصوصا وقتی اقای خونه مرد خوب و خوش قلبی باشه ولی واقعا از تهه قلبت به نظرت بانوی اول هم احساس راحتی میکنه؟
خیلی قبول این که اونم راحت باشه سخته و یه جوری غیر قابل باوره.مگه اینکه بنده خدا چاره ای نداشته باشه یا به نظرم دیگه مثل سابق شوهرش رو دوست نداره و یا اینکه خیلی ادمی باشه که به حفظ ظاهرش اهمیت میده و هیچی نمیگه تا حالا شده ازش بپرسی که ایا واقعا راضی هستش یا نه؟

بی نقاب پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 22:29

عاشورا هم گذشت شما هنوز تو عید قربون موندی؟

... چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 00:17

گلشن عزیز کامنتات بینظیره

انیس چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 00:56 http://hamdeliii.bolgfa.com

کجایی عایااا ؟

گلشن به... پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 18:14

خوبی از خودتونه

کیوان شنبه 24 آبان 1393 ساعت 11:22 http://k1azizi.blogfa.com

سلام
امید که خوب و سلامت باشید، تمام مطالبتون را خوندم بنظرم شما خانم آروم و مهربونی هستید،‌ میدونید همسر دوم شدن هیچ اشکالی نداره به شرطی که همونطور که در دینمون گفته عدالت رعایت بشه اینطور که پیداست همسر شما این امر را به خوبی انجام میده برای همین همسر اول هم مشکلی با این قضیه ندارن خیلی خوشحالم با شما آشنا شدم من هم مادر 2بچه هستم براتون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم خوشحال میشم بهم سربزنید

حنا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:03

کیوان چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 18:53

دقت کنید جدیدا آقایون هم مادر می شن اونم مادر دو تا بچه آقا کیوان انشاالله که مادر خوب و برازنده ای باشی و لااقل از انجام این وظیفه بربیای

الف یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 21:30

کیوان:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد