همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

خداحافظ چراغ خونه

وای خدا همه اش دل پیچه و دلشوره دارم ، مرد خونه داره میره . اصلا دل تو دلم نیست. حالم بد شده. هم حس سبک بودن دارم و هم حس پرواز. دل همه ی مارو با خودش کنده . دلم میخواد تا اخرین نقطه ای که میشه بدرقه اش کنم. 

نمیدونم این چند روزی که نیست چطوری میگذره. 

نظرات 5 + ارسال نظر
ف چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 18:10

چرا زن اول بودن اش دهن سوزی نیس ؟ مث اینکه یه ادم معلول بگه داشتن سلامتی همچین اش دهن سوزی نیس درسته که یه معلول میتونه بعضی وقتها خیلی پرثمرتر تر از یه ادم سالم زندگی کنه با وجود داشتن دست و پای سالم ولی هیچ کس نمیتونه این جمله رو ازش قبول کنه که حالا که شماهاا مثلا سالمین به کجا رسیدین؟ این مدل اب و تاب دادن و اغراق نمایی اصلا لازم نیس شما خوشبختیت اکی قبول ولی دلیل برتبلیغ این مدل زندگی ها نمیشه زندگی های مثلثی همیشه با مشکلات فراوان بوده و هست برای همه خود زن ها خود مرد بچه ها خانواده های هر سه شما. در ضمن شما در یک محیط مجازی صحبت میکنین ادم گاهی از راست و دروغ حرفهای خواهر خودش در مورد زندگیش اطمینان نداره وگاهی متوجه میشه سالها دوست نزدیکش در مورد زندگیش و خوشبختی خیالیش دروغ میگفته من از همه دخترایی که میان اینجا و الگو برداری میکنن یا با خودشون میگن ببین خب این تونسته پس منم میتونم یا درست میشه بذاار برم تو زندگیش بعدش میشم ارمیتا همه چی هم خوب پیش میره کمی دقت کنن نمونه های واقعی تر و برن ببنن .وقتی وبلاگ مینویسین دقت کنین خواننده های شما از هر طیفی هستن گاهی یه دختر 16 یا 18 ساله خواننده شماست و ممکنه تصمیمی بگیره که اینده اش نابود بشه . شما مث یه نویسنده کتاب در قبال نوشته هاتون وجدان رو هم در نظر بگیرید.

گلشن چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 23:42

البته ایشون چهل چراغ هستن!
برنامه خداحافظی تو این شرایط چقدر سخته دیگه اون دم آخر جلوی مردم که شرایط رعایت عدالت نیست برنامه ماچ وبوسه فکر کنم منتفیه
باید توخونه خداحافظیاتونو تموم کنین سخته من هر وقت مسافر دارم تا لحظه آخر بوسش نکنم آروم نمیشم جلو هوو هم که نمیشه بالاخره اونم هوس میکنه
خوش بحال مردخونه!۲برابر بوس!

گلشن جمعه 14 آذر 1393 ساعت 15:37 http://http

سلام چرا یه بار نظرمو تایید وبعد حذف کردین مشکل خاصی بود?

سلام مشکل خاصی نبود. دوباره اصلاح کردم. بهتون ایمیل دادم اما بهتون نرسید. گویا ادرستو ن اشتباه بود. یبار دیگه کامل برام بگین چی شده لطفا.

گلشن به مدیریت وب تعددزوجات جمعه 14 آذر 1393 ساعت 16:21

آرمیتا خانوم با اجازه
آقای مدیر من به وبلاگ شما سر زده بودم ولی اون کامنت رو اینجا گذاشتم
اینجا کامنت گذاشتم چون اینطور خواستم در واقع دوست نداشتم اون کامنت رو تو وبلاگ شما بذارم واز اینکه بدون اجازه با تمسخر وبخاطر (مفرح بودن )اون رو باز نشر کردید خیلی ناراحت شدم و راضی نیستم البته اگر شما به حق الناس معتقد باشید!
زیارتتون قبول

اینو تو وبلاگ خودشم بگین. شاید اینجا رو نبینه عزیزم

گلشن شنبه 15 آذر 1393 ساعت 19:39

ممنون آرمیتا خانوم.
هیچی تو اون پستی که شما لینک تعددزوجات رو داده بودین و مدیرش براتون کامنت گذاشته بود من هم یه کامنت گذاشتم همونی که شما درجواب گفتید قبول دارید
من قصدم از اون حرفا واقعا خیر بود گفتم هنوز شوهرتون هیچکار نکرده زندگی خودتون وهمسرتون رو با این مباحث و از این وبلاگ به اون وبلاگ رفتنا تلخ نکنید
مدیر وبلاگ کامنت منو بدون اطلاع و رضایت من اونجا بازنشر کردن به دلیل (مفرح بودن)!!!!!!! اگر کلمه مفرح رو به کار نمیبردن یا حداقل نظرات رو غیر فعال میکردن انقدر ناراحت نمیشدم
شاید شما که صاحب یک وبلاگ هستین و زندگیتون رو غیر رمزی هم مینویسین ناراحت نشین که پستهاتون رو بدون اجازه بازنشرکنن ولی من اگه میخواستم با مخاطبین اون وبلاگ تبادل نظر کنم آدرسش بود خوب میرفتم همونجا !بین وبلاگ شما و وبلاگ تعددزوجات تفاوت فاحشی هست و اون انتخاب من نیست

ممنون گلشن خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد