همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

دشمن

دشمن اگر میکشد به دوست توان گفت

با که توان گفت اینکه دوست مرا کشت

نظرات 5 + ارسال نظر
گرفتار چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 20:07

سلام ببخشد من چند سال پیش وبلاگ شما رو میخوندم، اون موقع حتی فکرشم نمیکردم که دچار حال و روزی که الان دارم بشم! امروز دنبال مشاور اینترنتی میگشتم که یاد وبلاگ شما افتادم. درگیر یه مشکلی شدم که با هیچ کس نمیتونم درمیون بذارم، میشه با شما صحبت کنم راهنماییم کنید؟

گرفتار چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 20:07

فقط اگه ممکنه من یه جایی بتونم با شما خصوصی چت کنم؟

شما ؟ در چه موضوعی ؟

رضوی سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 14:23

سلام دوستم نگرانتون شدم

ناشناس سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 16:35

چى شده چرا دیگه نمى نویسى

ناشناس جمعه 12 مهر 1398 ساعت 22:05

چرا دیگر نمینویسى طلاق گرفتى یا باردارى یا مشکل دیگرى دارى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد