همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

از کارهای مرد خانه

یکی دیگه از کارهای خوب مرد خانه اینه که خیلی خوب به حرفای من و زن اول گوش میده. وقتی براش درد دل میکنی خیلی خوب گوش میده. نازمو میکشه و بهم توجه میکنه. درطول روز حتما یکی دو تا پیامک به من میده. با توجه به اخلاقش باید به زن اول هم پیامک بده اما من هیچ وقت ندیدم.

هر چی که زندگیش من میدونم زن اول هم میدونه. 

جوریبا ما رفتار میکنه که هرکدوم ازما فکر میکنه که نزدیک ترین ادم به اون ما هستیم. محبت سرشار و صادقانه ای نصیبمون میکنه.  

هر زنی دوست داره که تک باشه و فقط اون عزیزباشه. اما اینو باید فهمید که این غیر ممکن هست  و بلند پروازی بیجا نباید داشت.

مرد خانه واقعا ارامش و نفس من هست. بدون اون نمیتونم نفس بکشم. نمیدونم چرا یهو اینقدر دلم هواشو کرد.