همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

تنظیمات یک مرد

مرد خانه به من و همسر اول به یک اندازه پول میده. البته گاهی ممکنه به من یااون پولاضافه ای بده اما مورد خرجش هم مشخص میکنه. مثلا میگه این وبگیر پرده بخر. 

اما همیشه مقدار مشخصی به ما دوتا پول میده اندازه ی هم. 

اما اینکه این پول رو چطور خرج کنیم کاملا ازادیم. 

من و همسر اول در مسائل شخصیمون کاملا ازادیم و مرد خانه هیچ محدودیتی اعمال نمیکنه. رای رفتن به کلاس های  مختلف هم تشویقمون میکنه. البته به شرطی که وقت زیادی نگیره. 

 

مرد خانه هرروز به هر دوی ما سرمیزنه. احوالمون رو میپرسه. معمولا یه شب پیشمن هست و یه شب پیش اون. اوایل رو این مساله حساس بودم که کاملا رعایت بشه اما کم کم عادت کردم و حساسیتم کم شد به همین خاطر شده که دو شب پیش من باشه و یا دو شب پیش اون. اما خیلی کم این اتفاق افتاده.

هر شب که پیشمن هست نهار اون روز پیش اون یکی خانومش هست. البته میگم که گاهی هم قاطی پاتی میشه که معمولا دلیل موجهی هم برا خودش  داره. 

البته وقتی من تازه عروس بودم دو هفته کامل خونه من بود و وفقط وسط روز به زن اول سرمیزد. من هم درک میکردم که باید به اون ها هم سر بزنه. 

اما بعد دو هفته دیگه شرایط عادی شد. 

من از قبل خودمو برایسخت تر ازاینها اماده کرده بودم. چون دوستش داشتم. اما همین امادگی قبلی باعث شد که اصلا بهم سخت نگذره.