همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

صرفا جهت چند کامنت

مرد پاکی داری اما گرمی اون همیشه تو رو میترسونه که شاید نیازی داشته باشه و چشمش به یکی دیگه باشه. پنهانی رابطه ای در کار باشه تو ندونی. اونوقت خواب از چشمات گرفته میشه. 

اگر هم مرد ناپاکی داشته باشی که همیشه میدونی که دنبال سوژه میگرده و مجبوری خودتو به بیخیالی بزنی. 

اما اگه مرد پاک و گرمی داری و میدونی که کاملا تامین شده هست توی خونه و اگر قراره رابطه ای دیگری با کسی داشته باشه تو حتما خبر داری ، و شب که سرتو راحت میزاری رو بالش خیالت تخته که شوهرت و لباس تنت در پاکی و ارامش خوابیده. 

به نظر من اینکه ادم بدونه شریک زندگیش کیه و چکار میکنه و مطمئن هست که تامین هست از هر جهت به هر زنی حسی از ارامش هدیه میده. 

خیلی مسخره هست که بعضی ها میگن سومی و چهارمی رو چکار میکنید؟ من از اونا میپرسم اینکه دو تا همسر باشن ویه مرد که از هر جهت بهش مطمئنی که کاملا تامینه بهتره یا اینکه خودت تنها باشی و دهها رابطه ی پنهانی ؟ 

قبول دارم که خیلی از مرد ها یه زن بیشتر ندارن و چشمشون هم به کسی نیست اما خیلی ها هم هستن که ادمای گرم مزاجی هستن و احتمالش زیاده که تو دام و خطر بیفتن ، پس هر زن عاقلی باید رفتاری کنه که شوهرش به روابط پنهانی و متعدد نیفته و اخرش هم بی ابرویی بار بیاره. 

پ ن : این نوشته صرفا به عنوان جواب چند کامنت بود.


نظرات 20 + ارسال نظر
meri سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 10:12

به نظر من بی آبرویی بالاتر از زن دوم گرفتن برای مرد نیست.

بنده خدا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 10:13

خیییییییییییلی دلم می خواد پای یه زن سومی بیاد تو کار، ببینم شما همین انتظاراتی که از خانوم اول داشتین رو بهش عمل می کنین یا این که با مرد خونه دعوا می کنین.
به نظرم شما که این طوری فکر می کنین حتما حتما باید به مرد خونه اجازه سومی رو هم بدین. خانواده شلوغ تر و پست هم تر، مرد تامین تر...

منم مثل همه ی زنها دلم نمیخاد پای کسی دیگه وسط باشه اما اگه باشه باید بدونم و از اینکه هیچی ازم مخفی نیست خوشحالم

پروانه سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 10:56 http://raherafteshgh.blogfa.com

سلام کلا این نظرت که بعضی مردا یه زن دارن 10 رابطه پنهانی واقعا درسته خیلی چندش اوره اما وقتی میدونی موضوع چیه حداقل بعد اون رابطه که با یه زن دیگه داره تکلیف مشخصه یا به شوهره رو نمیدیم یام که مجبوریم قبول کنیم شوهر من از پارسال با زنش نبوده اگرم بخواد باشه من دیگه کاری بهش ندارم اونم از همین میترسه من نمیتونم مثل تو کنار بیام برام سخته شاید چون من بچه ندارم . شوهرمو خیلی دوسش دارم بینهایت اما دوست داشتنم مانع این میشه که بذارم با غیر من خوش باشه و اینو مطمئنم که نمیتونه خوش باشه مگه میشه ادم تو یه لحظه دو نفرو دوست داشته باشه و یه جورایی بهم توهین میشه که من براش کم گذاشتم چون ما قبل ازدواج با هم در مورد همه چی صحبت کرده بودیم الان همه تلاشمو میکنم که از زندگی هم اون لذت ببره هم خودم و با دوست داشتنش هم میفهمم که منو به همه ترجیح داده . یه چیزی هم بگم من مطمئنم مردا زن دومشونو بیشتر دوست دارن چون اگه اولی رو دوست داشتن سراغ دومی نمیرفتن اولی رو هم بخاطر بچه حرف مردم و یا اینکه خودش نمیره مجبورن تحمل کنن مطمئنا مردا طلاق دادن زن دوم براشون خیلی اسون تره چون همه پشت زن اول هستن و نمیذارن طلاق بگیرن اما چرا طلاقش نمیدن چون دوسش دارن خونواده شوهرم خیلی تلاش کردن شوهرم منو طلاق بده اما نتونستن الان خودشونم خسته شدن فقط میگن حداقل به بچت بیا یه سر بزن که اونم یا میره فقط با من یام که نمیره
موفق باشی .

سلام بهتون سر زدم

نازلی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:30

اینی که اسمش رو میزارن گرم مزاجی، درواقع بیان شرمگینانه ی همون هوس بازیه
کسی که با وجود همسرش(که خودش هم میگه همه چی تمومه و هیچ مشکلی نداره)تامین نمیشه و بخاطر مزاج گرمش!!!! چشمش جاهای دیگه میچرخه هیچ وقت دیگه هم تامین شدنی نیست

اصلا اینطور نیست. همون طوری که سرد مزاجی به معنی عفت نیست

مریم سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 14:45

اون وقت از کجا میدونی شوهرتون رابطه پنهانی نداره

زن ها حس ششم قوی دارن

نازلی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 16:55

موضوع رو گم نکن ،آره سردمزاجی دلیل بر عفت و گرم مزاجی هم دلیل بی عفتی نیست ولی من اینو نگفتم
موضوع اینه که اینی که شما تعریف میکنی اصلن اسمش گرم مزاجی نیست و مسئله یه چیز دیگه ایه و کلا اشتباه گرفتی موضوع رو و داری با کلمات بازی میکنی

سرور سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 17:57

سلام آرمیتا جان با اینکه. به نظر من زندگی هر کسی به خودش مریوطه و لزومی نداره کاراش رو برای بقیه توجیه کنه، اما چند تا انتقاد به نوشتت دارم عزیزم اونم اینه که گرم مزاجی دلیل خوبی برای ازدواج مجدد نیست چون با این کار داری میگی که همسرم فقط برای رابطه جنسی با من ازدواج کرده و این حرف جالبی نیست چون قطعا دلایل دیگری هم بوده و یکی دیگه اینکه لزوما مرد گرم مزاج نیاز به چند تا زن نداره
در جواب یکی از کامنتای پست قبل هم نوشته بودی که خودت شرایط رو انتخاب کردی و زوری در کار نبوده، اما عزیزم شما انتخاب کردی نه همسر اول
به هر حال چیزی که هست اینه الان هر دو همسر شرایط رو پذیرفتن و باهاش کنار اومدن پس لزومی به زدن حرفهای ناراحت از طرف دوستان نیست

سلام اما اونم به هر حال کوتاه اومد . اینو باید از اون پرسید

بی اسم و رسم سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 19:14

واقعا اگر همین استدلال را بصورت کاملا منطقى قبول دارید هم جواب سوالهاى بقیه داده میشه هم خودتان براى پذیرفتن حقیقت آماده میشید
گرم مزاجى یا حتى مزاج معتدلى که بطور کامل ارضا نشه مرد را به سمت زن دیگر سوق میده قبول! ولى چطور این دنباله را انقدر غیرمنطقى قیچى میکنید؟
دوست عزیزم شما دارید آگاهانه راه را براى تجربه آسیبى که به روح زن اول زدید میبندید. شما نمیتونید تحمل کنید که کسى کارى با شما بکنه که خودتون با زن اول کردید
حق دارید! سخته سخت! خودش انتخاب نکرده مشکلى یا بیمارى یا دردى نداشته
ناخواسته و بیخبر از همه جا یک شریک به رابطه خصوصیش و از جنس خودش تحمیل شده
کى این شرایط را میخواد؟ نه من و نه شما! ولى خواهشا توجیه نکنید! اقلا مثل یک انسان قبول کنید که کار غیرقابل تحملى با آن زن کردید که خودتان تحملش را ندارید

یک انسان سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 20:55

چرا رابطه پنهانی بی آبرویی هست و رابطه علنی نیست؟نفس کار مهمه نه علنی و پنهانیش!اگر مردی به قول شما گرم مزاج به یک زن نتونه راضی بشه از کجا مطمئنی با دوتا دیگه کاملا تامین شده!؟اسلامی اونم از نوع شیعه رو بگیری که هنوز جاداره دوتا زن عقدی و یه عالمه صیغه هم ذاشته باشه!؟حرمسراهای شاهان گرم مزاج ما شاهد این مدعا است.نمیدونم الان چندسالتونه ولی خوب وقتی سنتون بالا بره شاید دیگه شما دوتا نیازهاش رو تامین نکنید و مرد گرم مزاج شما نیاز به یه زن جوون و زیبا داشته باشه!مردان گرم مزاج تا 100 سالگی هم توان جنسیشون بالاست و اما زنا نه!

یک انسان سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 20:56

راستی اگه زنی گرم مزاج باشه باید چی کار کنه؟

مرضیه سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 20:57

این که میگی زنها حس ششم قوی دارن درسته .پس قابل توجه اونایی که خودشون زن چندم هستن وتوجیه شون اینه که ممکنه یه مردی یه زن داشته باشه وده تا رابطه نامشروع!!!!

بی نقاب سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 21:39

برای همین گرم مزاجی درمان هست. دیگه از شوهر من که گرمتر نیست!نمیدونم میدونی هایپرسکشوال یعنی چی؟ یعنی ادمی که تا دوازده ساعت میتونه ادامه بده.
با این حال با کمک مشاور خیلی بهتر شده. اگه هرکی گرمه بخواد دوتا زن بگیره تعداد زنها کم و کمتر میشه و به بقیه نمیرسه! همینطوریش کلی زن کم داریم!

سارا سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 23:35

شوهرت با وجود دوتا زن تامین هست و خیالت راحته سراغ سومی و چهارمی نمیره.پس لابد اینکه سراغ تو اومده و زن دوم گرفته بخاطر این بوده که از زن اول کاملاً تامین نمیشده ها! !!! اگه اینطوری هست یعنی تو اینجا فقط ارزش تامین نیازهای جسمی رو داشتی. اما اگر مساله فقط هوس نبوده و واقعا دوستت داشته پس احتمال اینکه با وجود تامین بودن از طرف دوتا زن باز هم دلش برای کسی بلرزه و پای بعدی ها هم باز بشه هست

من کلی گفتم.

سارا چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 15:32 http://aramsara88.persianblog.ir/

فکر نکنم برای زن اول این قضیه اینقدر راحت باشه...
اینکه فکر کنه شوهرش تامینه یا در جای مطمنیه نمیشه آرومش کنه...
من اینکه وقتی خدا کاری رو تایید کرده بنده ی خدا نمیتونه بگه اشتباهه رو قبول دارم
اما واقعا فکر نمیکنم پذیرش این قضیه برای همسر اول اینقدر آسون باشه

پروانه پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 12:42 http://raherafteshgh.blogfa.com

سلام چرا اینقد دیر مینویسی روزارو چطور میگذرونی سر کار میری ؟ یا خونه داری؟
راسی ماشین برات خرید شوهرت؟

پیگیره هنوز نه.

تکدانه شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 15:57

سلام. خوبی؟ ببین اینکه شما اینقدر از آقاتون تعریف می کنی و راضی هستی بخاطر اینه که شما برنده شدی. البته مسابقه ای در کار نبوده که حتا بتونیم اسمشو بذاریم جدال نابرابر. دختری که با پسری عقد میکنه به امید عشق ماندگار میره. چون دوران رقابت تمام شده و پسر مورد علاقه شو جذب کرده امااااا... فقط میتونم اسمشو بذارم اتفاق غیر مترقبه. همین. در مورد همسر اول هم هیچ مگو و مپرس که او یک نابود شده است. چرا؟؟؟؟؟ دقیقا به همون اندازه که شما حس پیروزی داری و جذابیت، اونو عکس خودت فرض کن. چون بدترین و بدترین اتفاق برای یه زن اینه که بدونه دیگه برای همسرش جذابیت جنسی نداره. شاهد مدعاش هم اینه که شما خودت اصلا اا حاضر نیستی زن سوم وارد بشه.ورود یه غریبه یعنی اتمام جذابیت. یعنی نابودی زنیت.
شما قشنگ میدونی زن اول چی به روزش اومده وتلاش میکنی مثل اون نشی. البته الان سرخوشی مال شماست.جوانتر، جدیدتر،و از همه شوهرت هم مرتب نشون میده که همه چیزش تویی و زن اول کیلو چند؟؟! !علنی نمیگه اما عمل مهمتر از گفتنه. شاید تایید نکنی.

سلام . همه ی ما نهایت احترام رو به زن اول میزاریم و اونم خیلی هوای من رو داره. مث دو تا خواهر.

سحر یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 17:18

فقط میتونم بگم متاسفم،شوهر من همچین کاری کنه حتی اگه یه روزی بچم داشته باشه بدون شک ولش میکنم و میرم،دنیا دار مکافاته جواب ناراحتیای زن اول رو تو همین دنیا میدین هم شما هم اقای عادلتون!

راضیه چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:57

سلام به نظر منم شما چون همسر دوم هستین میتونین راحت صحبت کنین ، اما مطمئن باشید قضیه براى خانوم اول خیلییییییییى متفاوته . این بزرگى ایشونو میرسونه که شما رو پذیرفته و با هم خوب هستین من دیدم زن هایى که در ابتداى ماجرا کارشون به افسردگى کشیده و کلا نابود شدن
پدر مادر بزرگ من هم به دلیل همین مزاج گرم دو تا زن عقدى و چند تا صیغه داشته ولى حتى بچه هاش هم بهش حق نمیدن تازه این مال ٧٠ سال پیشه
سوال یکى از دوستان سوال منم هست خب حالا اگر یه زن گرم گرفتار یک مرد سرد مزاج شد باید چیکار کنه ؟ واسه همینه اسلام میگه هم کفو باشین در همه چیز دیگه
به نظر منم این قضیه بیشتر توجیهه

پریا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 17:52

سحر خانم
اگه رها کنید و برید فکر نمی کنید که با کی باید ازدواج کنید؟ کیسهای بعدی بهتر از همسر اولتون می شن؟ طلاق بدترین حلال خداست
از کجا مطمئنی که ازدواج دومتون تک همسر خواهید شد؟ یا تک همسر باقی خواهید ماند؟

ی پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 17:58

سلام
اولین باره وبلاگتونو میخونم و اعتراف میکنم واسم عجیبه،خودم بشخصه هرگزنمیپذیرم همسر با کس دیگه در ارتباط باشه مگه راضی باشه من با کسی دیگ باشم،اگ تونست قبول کن ه باز اون زندگیو ول میکنم،ک همچین زندگی اصلا جای فکر کردن نداره..
اما چیزی ک باعث شد کامنت بزارم سوالی بود ک تو ذهنم برام پیش اومد..نوشتین همسر گرم مزاجه و یکی از دلایل ازدواج چنین مردایی همین میتونه باشه،اما سوال،منی ک زن بشدت گرمی هستم،و شوهرمم ادم گرمیه،اما نمیتونه منو تخلیه کامل کنه،بنظرت باید چیکار کنم؟،،ایا مردایی ک چون نیاز جنسیشون زیاده ازدواج میکنن،زن ها هم مجازن؟،مسلما نه،من نه میتونم رابطه پنهانی داشته باشم،نه میتونم ازدواج مجدد کنم،نه میتونم خودارضایی کنم،تمامش گناهه،شوهرمم ی کمری داره دیگ،نمیتونم بکشمش ک،پس ایا این اجحاف نیست؟!
فشاری ک از نیاز جنسی رو من هست دیوانه کنندست برام...اما راهی نیست..

من نه شما و کارتونو قضاوت میکنم نه چیزی،هر کس مختاره تا جایی ک ب جامع و دیگران اسیب نزنه زندگی خودشو بکنه
ولی چون شده ب این موضوع فکر کردم ک اگ همسرم زن دومی بگیره شاید یه هزارم محال باهاش بمونم،قطعا بینهایت خورد میشم و میشکنم،روحا،دلن،و جسما،و موندگاریم بخاطر دوس داشتنش خواهد بود،ک ممکنه روزی از هم بپاشم..
سخته کلا..
بنظرم زن دوم یا بالاتر بودن حس خوبی داره،یا معشوقه بودن
چون خوشیا بیشتره،دل شکستگی نداره،سختی و دردی ک زن اول میکشه نداره،عمرت رو ،زندگیت رو،حست رو،عشقت رو،قلبت رو،امیدت رو میزاری پای یکی،بعد اون بره با کس دیگ؟،قطعا ترجیح اینکه دومی بودم برام بهتره..
دوس ندارم قلبم مچاله شه،امیدوارم همسرم درکم کنه..


چی بگم...

خوشبخت باشید..

ممنون که قضاوت نمیکنید . تنها چیزی که باعث ازدواج دوم مردها میشه گرم مزاجی نیست بلکه عوامل دیگه هم هست. زنها محذوریتهایی دارند که نمیتونن دو شوهر داشته باشند . اما مردها بعضی از اون محذوریت ها رو ندارند. مساله تنها نیاز جنس ی نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد