همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت
همسر دوم خوشبخت

همسر دوم خوشبخت

یادداشت های یک زن دوم خوشبخت

بی سابقه

روز عید اقای خونه یه اشتباه بی سابقه ازش سر زد . برای من و همسر اول هر کدوم یه هدیه خریده بود که بهمون داد اما متاسفانه هدیه من و اون اشتباه شد. 


هدیه من یه لباس گشدار بود که خیلی هم زیبا بود و کلی دنبالش گشته بودم اما پیدا نکرده بودم. چون همسر اول اونو اشتباهی پوشیده بود کلا از ریخت افتاد. 

اینقدر من ناراحت شدم  بخاطر این لباس که خدا میدونه . 


نظرات 4 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 09:11 http://letters-to-lord.blogfa.com

من باور دارم که انسانها با هم متفاوتند . یکی چند همسریه. یکی تک همسری و یکی براش تجرد کلا بهتره. نمی شه برای همه یک نسخه پیچید. البته برای اکثر خانومها سخته که وارد زندگی چند همسری بشن اما اگر شما و خانوم اول مشکلی ندارید و احساس خوشبختی می کنید و روحتون واقعا آرومه کسی حق نداره شما رو سرزنش کنه.

ناشناس چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 20:42

تنهاى عزیز ایا شما نظرات همسر اول را شنیدید ایا مطمینید خوشبخت هست گاهى بعضى زنها انقدر ضعیف و بى پناهند که چاره اى در موندن و سوختن ندارند در جامعه زن ستیز و مردسالار اینجا تازه اگه به فرض محال زن اول هنوز خوشبخت باشه تازه بعدش باید اثار سوء را روى بچه ها ارزیابى کرد دیگه بچه زن اول و دوم نداره تو جامعه ایران چند همسرى پدر در تعیین انتخاب دوست همسر وووو امتیاز منفى محسوب میشه اگر زندگیهاى چند همسرى را مطالعه بکنید اکثرا زن دوم مرد را یک بت میپندارد ودر زندگیش خوشبخت ولى زن اول همون مرد بیان میکندفقط بخاطر بچه ها داره تحمل میکنه و وقتى بچه ها بزرگ شوند جدا میشود که بسیار اشتباهه چون بچه طلاق بودن با یک مادر قوى و جسور خیلى بهتر است تا مادر در زندگى بمونه ولى افسرده و شکست خورده باشه و یک نکته خیلى مهم که رسانه ها بطور رسمى از اعلام اون سرباز میزنند امار خیانت در میان زنان متاهل بشدت بالا رفته و اولین دلیلش حس خوشایند انتقام اعلام میشود که زنان مذهبى هم در میانشون زیاد هست چون بصورت شرعى همسر دایم و موقت گرفتن در میان ادمهاى مذهبى هست و مردهاى غیر مذهبى بدون دردسر ازدواج خیانت میکنندفقط کاش ادمها حرمت خانواده را بدونند و وقت بچه اى را بدنیا بیاورید که همه جوره لذتها و تجربه هاشون را از زندگى برده باشند و به اون خانواده که درست کردند پایبند باشند

خوشبختانه ما همه مون شاد و سرحال هستیم و احساس کامل خوشبختی میکنیم.

ناشناس چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 21:27

شما چگونه از طرف همسر اول جواب میدید

با شناختی که ازش دارم. ضمنا از طرف خودم ج دادم

ناشناس پنج‌شنبه 8 آذر 1397 ساعت 10:03

شما گفتید ما همه مون شاد و سرحال هستیم. پس إز طرف همسر اول و بچه ها هم گفتید. شما میتونید بگید به فرض مثال من و همسرم شاد و سرحالیم بقیه هم باید جواب قلبیشون را از خودشون شنید که بچه ها را در بزرگسالى باید متوجه شد زن اول هم ته دلش را خدا میدونه.

من با اطلاع از مکنونات قلبی شون گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد